Home

Åt lunch med mamma på ett sushi ställe + minlillebror :) Nu e jag hemma hos pappa och ska väl äta midda så smååning om...Har inte gjort nånting idag typ,elr jo gjort ett snabbköp födelsedagspresent till brorsan. han fyller ju år imorn. Vill gå på the voice ikv men vi får se hur det blir. Skulle typ kanske  träffat carl på ung men pallade inte i ösregn :P Btw Hedda Krya(jag e int sjuk,du fattar) ;) Längtar till på måndag! Elr absolut inte för skolan börjar då. Nej jag längtar dit för då ska jag rida :D Innan jag bytte längtade jag inte lika mkt som jag gör nu,asso jag visste nu ska vi hoppa de o de och inte : Shit vad roligt med nya saker vi inte gjort förut... Som jag gör nu :) Nu utvecklas jag,gjorde inte det förut på Ö-malms!! Asso nu vill jag säga en grej som ingen verkar fatta! Jag rider inte kvar på östermalms ridskola
För varje gång jag är i stallet frågar massa o sånt. Nu fick ni det klart för er ;)

fina ponniiin jag har börjat rida Chablis♥


OBS! Jag är absolut inte emot Ö-malms. Jag stödjer deras namn insamling... Ridskolan passade inte mig bara.


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv vad kul att du vill vara med, lycka till :D

2011-08-21 @ 10:22:06
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: AgnesF

tack dsm :-)

2011-08-21 @ 11:09:51
URL: http://agnesfallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0