Jag bara låg där...och tittade på stjärnorna

Jag bara låg där i hängmattan i gräset och tittade på stjärnorna.Mitt i natten alldeles ensam.Jag var inte rädd inte ens för någonting då när jag låg där.Tänkte på vad som egentligen fanns dä uppe? Men jag vill inte veta det,jag vill alltid ha en egen uppfattning av vad som finns där. Inte något som är ett helt perfekt svar och som är helt  logiskt,Nej. Har ni tänkt på att om man tittar upp i himlen så är det som att se på casanova,fast vackrare och verkligare. Det är det ju iochförsig men ändå!Då kom jag och tänka på att precis det ögonblicket jag tittar på en stärna tittar kanske sjukt mkt människor på en och samma stjärna som jag gör? Jag såg ett stjärnfall och tänkte på att ska man vara lite barnslig nu och önska sig nåt? Men sen kom jag på att inget av det jag önskade mig skulle kunna uppfyllas. Jag önskade mig inte en hund elr något i den stilen,jag önskade mig nåt helt annat som jag inte tänker berätta. Livet är fyllt av hemligheter precis som varför mina tårar rinner just nu? Men varför ska jag orka bry mig om jag skriver på rätt sätt i en blogg? Bloggen handlar ju om mig?Då skriver ju ja som jag vill inte för att någon annan vill att jag ska skriva de o de. Jag vill inte sova just nu,nej.Jag vill gå ut igen.Världen är stor,större än man tror.


Kommentarer
Postat av: Michelle

vilken super söt blogg du har<3

2011-08-03 @ 11:22:56
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: AgnesF

tack sötan <3 :)

2011-08-03 @ 11:26:25
URL: http://agnesfallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0