Klantigt på hög nivå

Idag har man glömt sin mobil nånstans ,elr ja typ hos Lisa :( jag e helt handikappad utan min fina mobil. Fick panik när ja int hitta den. OCH LISA!!om du ser de här ring mig elr nåt om mobilen e hos dig *panik* Idag efter skolan vi fick gå en timme tidigare btw.... :D Men iaf efter skolan mötte jag upp Lisa och nåran andra i Mörby centrum! typ samma på fredag elle? elr nåt liknande... Sen så drog vi hem te Lisa. Och sen stallet :P sen när ja åkte där ifrån åkte jag tbk för ja trodde mobilen va där men icke. Så då gick ja hem kul va?... ;) och jaa döööör om min mobil e borta kmr fan inte klara en hel dag utan den :'( Idag e jag helt mongo. Fula kläder inget passar skolan sög inget dög x) fan va man rimma bra da?!?!?! Det här blev ettt extremt tråkigt inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0