KnAs

Idag lämnade vi tbk hästarna..kändes fett segt att veta att man aldrig kommer rida världens finaste Kimpa nån gång mer. Kändes inte speciellt välkommnad till stallet helle -.- Men ja byter stall nu :) Kommer börja rida en D-ponny :D Mer info får ni på måndag :P Sjukt fin ponny iaf!Kändes som om jag valde rätt val tror jag. Denna terminen tror jag mr bli grym med NICE kompisar o ponnysar ♥ Denna terminen ska ja inte mjäka me NÅT!! Jag ska få ut det JAG vill med ridningen och skolan. Haha vi får se hur det går med det ;) NYA utmaningar blire iaf . Städat skåpet och slängt in princip MASSOR...Haha som om ngn hittar en tretornkartong i skåpen i sopen så vare min thaha x) Träffade Sandra & Emma idag :) + vi köpte hö idag på 4H gården o å lunch. Vet ni vem ja såg där? JO Alice ?!?!?!? Nu ska jag sätta på en film och käka godis :P








(lånad av sandra)
 Jag kan säga 3 ord om dig
 Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0