10 sanningar

  1. jag hatar att göra av med pengar...men jag älskar att köpa saker :D
  2. Jag saknar alla mysiga söndagar på loftet,kalla snabbnudlar,jobba på loftet,steka ute på taket på stallet haha ♥
  3. Just nu är jag helt fucking pank,äger typ 100 kr
  4. jag vill ha en pojkvän :( forever alone haha drev
  5. jag HATAR när folk försöker vara lite "förstående" när det har hänt nåt,nej usch hatar det
  6. jag är så jävla mörkrädd
  7. HATAR skräckfilmer
  8. jag blir nästan ALLTID turstig när någon pratar om vatten elr när jag ser vatten haha
  9. jag kopplar gurka och vattenmelon tsm????har ingen aning om varför hahahah
  10. vet inprincip ALLA julklappar jag kommer få av min pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0