<3

Börja nästan gråta när jag såg det du skrev oedfo<3 loveu

 


Kommentarer
Postat av: Alba

Hej Agnes, jag tycker att jag borde vinna eftersom att jag är en så snel hest och skulle bli väldigt klad! Jag har verkligen lagt ner hela min själ i den här tävlingen och det skulle betyda så extremt mycket för mig att vinna detta <3 du skulle göra min värld för ett tag om jag vann det här!

Puss!

Ps. Jag tror att det är en hest i paketet! Ds.

2011-12-07 @ 18:49:39
Postat av: hedda

dushgel eller badsalt typ! :) för i jul så kommer man inte ha råd att köpa någonting till sig själv för man ska köpa till alla andra! :'( och för att jag har letat efter badsalt och dushgel men hittar ingen som värkar.

2011-12-08 @ 06:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0