Dag a lá agnes

Wey ( inge bättre o skriva)
Idag slutade man halv tre soooooft. Efter det gick jag och simone och fixade lite grejjer på hennes pappas jobb typ hämta lite money. Sen drog vi till åhlens yääääää ;d hon köpte hårfärg och pennor kulkul. Träffa freia där också och kolla på lite julklappar! Tror jag ska dit imorn också och köpa den. Köpte en julklapp också :) Nu har jag två tror jag kvar att köpa till! Sen är det slut med köpandet på åååååååååååååååår :( nej men gjort av med så jävla mycket pengar den senaste månaden :pppp Nu ska jag skriva ett annat enskilt inlägg PUSS HEJ
image description
gammal

Kommentarer
Postat av: hedda

jag är med baaabe! <3 det är godis! choklad och tomteskum! ;) julrim: Hoppas du inte har allergi,

emot ordet kalori.

När du denna klappen får,

vet du aldrig hur det går.

vikten din - den kan ju öka,

bantning måste då du söka.

Men det är så härligt gott,

det som du just nu har fått.



hahahaahhaah älskar den ;))) <3

2011-12-14 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0