Det här året asso?

Snart är det nytt år...igen. Det brukar ju liksom hände på nyårs afton,att det liksom byts till ett annat år haha! Har lärt mig så fruktansvärt mkt det här året. Och nej jag menar inte skolan utan jag menar viktigare saker. Titta bara på mig? Förra vintern trippade jag runt i mönstrade tights och magtröjja?!? Va i helvete tänker ni då.. Men de va fan så? I mitt huvud tänkte jag att alla va helt jävla dumma i huvudet som tyckte min stil va skitful.. Den VAR skitful. En liten fjortis va de enda jag va! Skulle ALDRIG gå till skolan med det igen. Inte en chans. Nu vill jag klä mig bättre,matchande klädval iaf haha ;) Jag har hunnit byta ridskola. Jag kan inte fatta att jag bytte bort det jag älskade mest faktiskt? Kimpa mitt fina troll. Saknar alla SJUKT roliga söndagar på loftet i cafét. Men nu är det bra också. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om nu, så den här lilla meningen kan vara den tysta delen i ett samtal heheheh. Jag har varit på världens bästa ridläger,AW ska så lätt tbx nästa år igen. ALDRIG varit med om något bättre läger. På sportlovet följde hedda med till Åre. Fett nice, va där i en vecka. Påsklovet med kusiner. Skolan som varenda jävla dag. TABBADE MIG TOTALT hahahahah omg glömmer aldrig,never tell u XD Haha nu är det bara att skratta åt,va dum i huvudet helt enkelt. Det ska aldrig hända igen. Tabbade mig inför en kille elr va man nu ska säga mihihi slutade med att jag inte pallade så jag spammade han totalt 24/7. YES det bästa sättet att lösa situationer ;) Åkte till tyskland i början av maj.I juli åkte vi till danmark! Sommarn kom (jag vet att jag inte skriver alla saker i ordning men skitsamma orkar inte ändra ;)) Hämtade Paris och Kimpa,läger. Red varenda dag typ. Långritter och kompisar. Åkte till Grekland,galet nice. Sommarlvet rullade på. Skolan började. Gick åt helvete i början (Asso jag menar betygen) Och NEJ jag är INTE en sån som får ig i alla ämnen jag tabba mig typ på två läxförhör.Men det ordande sig! Bytte ridskola. Tävlingar.Höstlovet--->Portugal. Näääz med shopping och sådär! Julen närmade sig och fick SJUKT fina presenter som jag är jättetacksam över :D Och ja nu sitter jag har tröttnat på att skriva det här inlägget haha ;) Mina förra nyårslöften gick åt helvete,men det här året ska jag fan lyckas med dom xD Haha och NEJ jag tänker verkligen inte skriva dom här,dom är personliga!




herregud...den där tjejjen finns inte längre ;)
DET HÄR ÄR JAG↓

skillnad va ;)

började världens finaste ponny!Chablis ♥

kreta↑

älskling

aw hade ponnyn alma :)

höst!
image description
jul

och här är jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0