Fyfan vad irriterande -.-

Idag köpte jag en fett stor julklapp den va faktiskt ganska dyr också heheheheh :P ajja iaf jag gick runt med den där awesome påsen och kände mig skitnöjd...Sen när jag kommer hem och kollar på deras webshop så ser jag att det är fri frakt och att den kostar hälften av priset som den kostade i affären! LÄTT att jag köper den på internet ist och lämnar tbk den jag köpte i affären -.- KUL att man inte kollar upp sånt innan haha. Nån som vill joina mig och åka till Hollister imorn hehehe :P Måste iaf ner på stan och köpa alla julklappar som är kvar tror jag har 3 st kvar till kompisar och 5 sammanlagt! :| Jag gillar inte att göra av med pengar höhöhöh XD nä då men jag älskar att ge julklappar till andra,därför händer det att jag köper ganska personliga julklappar och köper det som folk ver´kligen vill ha och inte massa skitsaker=lite dyrare -.- nä snart kommer jag fan sitta och skriva vad folk får i det här inlägget om jag fortsätter skriva xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0