Hahaär inte speciellt bra på att ha bloggpause...

Vet att bloggen har varit HELT lame på sistonde...men jag har inte orkat blogga. Det har hänt så mkt den här månaden,har haft sjukt med prov också... Men jag ska rdera alla inlägg och börja om på nytt! Vill någon snäll liten människa hjälpa mig med header+design,asso allt liksom? Vore suuuper,kan typ betala lite... Nu när jag skriver det här har jag inte låst upp bloggen. Eller ja jag har inte tagit bort det lösenordskyddade. Ska göra massa inlägg imorn och sådär. Kunde knappt hålla mig för att blogga för jag riktigt tvingade mig tt inte kolla in hela tiden. Men nu har jag massor med inspiration igen! Jag hoppas på en systemkamera i julklapp,om jag får det....LOVAR jag starta om helt och hållet ast på samma blogg. Med nya inlägg,ALLT ska va nytt. Inte ett endaste litet inlägg kmr få vara kvar.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0