My day bitches

Haha drev ;)
Idag chillade man galet i skolan ha intressant jag vet,efter skolan så typ bara va jag där me issa och typ garva ;D haha sen drog jag till stallet men jag fastnade på 7-eleven i 40 min (fråga mig inte hur jag lyckades med det men skitsamma) där denise jobbade ;P aop han också missa två bussar sen ... Åkte till stallet och red, framdelsvändningar! Inte askul men nyttigt och bra träning. Fick rida bailey idag eftersom alla skulle testa nån annan häst en den hästen man alltid rider.. Jajja får rida min fina nästa måndag och nu på hoppträningen på onsdag också btw :) imorn blir det nog inhandling av lite julklappar och andra grymt nödvändiga grejjer typ ... Strumpor HAHA ne men ska lämna tbx en grej o sådeeer :) nu ska jag sätta mig med min ynka läxa till imorn juste det ör ju julafton nästa vecka :D

Weheeey redo för en iskall framskrittning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0