Internet+Ridning+tjocka hästar ;)

finns internet här,vi hyr ju en stuga i mariefred :) Och Miranda om du ser detta ring mig NU!!! Red ut en ganska lång tur idag.Galopperade på en jättelång väg(inte hela)var så grymt härligt att få öka och känna hästen arbeta under än :)  Hästarna är igångsatta efter betet. Men dem har käkat upp hela jäkla sommarhagen!!!?!?! hur fan går det till på 4 veckor...? Ajja måste byta hage på onsdag iaf ska ha en första hoppträning då :D Blir nog mest gymnastik för att mjuka upp hnm lite ;) om ni förstår vad jag menar... Ska ta en riktigt lång tur nån dag också!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Heej Agnes! Min mobil knasar så jag har inte kunnnat ringa dej.

Men jag hinner nog inte komma ner t dig åker ju t ny snart

Saknar dig puss<3

2011-07-27 @ 12:22:27
URL: http://mails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0