Today

Tja bloggen! Idag har man spelat golf. Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag nog att det är det tråkigaste och presigefylldaste som finns. MEN jag säger inte att alla ska sluta spela golf bara för att jag tycker det...Finns säkert jättemånga som tycker det är kul men det e inte mitt problem! Ponnysarna fick vilodag idag. Lite behövligt tror jag eftersom det blir ett litet hoppass imorn. Ruligt ruligt. Ska till klämmingen på torsdag nice! killar  haha nada eller? ;) Har hört att det blir varmt imorn? Måste jobba på brännan då. Vart ganska skitväder den senaste veckan. Har väärsta bikinilinjen :D Saknar alla fina människor. Någon som vet vilket datum ung08 e? Hedda har faktiskt fixat allt på min blogg så taaack världens finaste bästavän ♥

en helt värdelös bild men jag vettefan vart min kameraladdare har tagit vägen ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0