En vanlig dag i agnes Fällmans liv!

tjee bloggen! Idag ska man åka till en strand o bada (konstigt när det är sommarlov) Sen så är dagen inte planerad. Eller jo jag ska åka till en hästaffär osso och köpa lite grejjer ;) Kommit på en deal med pappa mihihi :D Ska icke rida idag därför att......Det ska va en auktion på mitt land(på gården) Så det kmr vara fullt med bilar som kör runt hela tiden. Och hästarna ba sticker ibland när vi tar dem till hagen,så vi vill inte riskera någon olycka. Tex att någon av ponnysarna blir skadade :P Sen ska jag va med mamma i 2 veckor. Då kmr jag rida varje dag. Ska kolla om jag kan ha en hoppträning på söndag kväll ist?? Men vi får se :) Sen så kanske jag har en liten överraskning åt er också :D
PUss på eer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0