8/11-11

Idag har ja vart i skolan haha som alla andra normala guys in this world ;) Slutade fyra idag,fett sent. Var ju fan MÖRKT(?) ute när jag kom ut :( inte kul asso...  Men vi hade fett chill syslöjd som sista lektion,typ flummigaste och roligaste lektionen i veckan. Man kommer ALLTID glad när man går därifrån. Känns som man druckit typ 50 redbull då haha ;)  Iaf vi satt och lyssna på HASSAN  :D haha det är när nåra busringer skiiitbra är dom haha sök på spotify,och jag vet att dem är gamla så onödigt att kommentera det... ;)
Iaf Jag  o mammagick o köpte hem fika och hade ite mys. Nu ska jag fortsätta plugga. Haha vet ni? Iag har jag gjort det mest otänkbara i hela mitt liv xd jag tog hem min grej från syslöjden.. Hahahahahahh XD kan köpa lite mer presenter då ... ;) Nej men jag måste dra nu hejdåå :)
Puss hej♥
- A g n e s   F ä l l m a n 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0