GÄSTBLOGG NR 2 ;)))))))))

aaaalohhA!
heddopeddo nr 2 här! agnes bästovänno!

agnes bad mig gästblogga här menne igentligen är jag i berlin och sa men det fanns dator här man kunde lana..
najs huuh? (bara sa ni vet sa kan jag inte göra den där bokstaven 3dje sista i alfabetet, med en "°" avanför "a")
hahah ni fattar.


jag heter som sagt hedda bor i stockholm, ganska nära agnes, 13 ar född 98.
gar i gärdesskolan. ajja ska sluta snacka trak.


idag var jag runt pa stan lite sa däääär.. shoppade lite grejer.
OMG JAG SAG JUSTIN TIMBERLAKE!!!!!!!!!!!! SNYGGINGEN I VÄÄÄÄÄÄRLDSHITORIA.
och hon amanda seyfried.... OMG JAG TYP HADE EPPELEPSI ANFALL EFTER! Fick 2 bilder när han hade ryggen mot men cooooolt huuuh?!

iaf jag kom till berlin igar och aker imorn sa det blev en kooortis resa.. sen ska jag tillbaka till falsterbo igen träffa alexia beeebi, rida lite och sen stockholm skola igen pa mandag.. fett kort lov.


thaaaats mee..


and thats me and my friend.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0