Nej.Seriöst

Nej. Det här är faktiskt inte OK. Jag bloggar inge bra just nu och statestiken sjunker. Beror ju delvis på att ja tappat lite läsare sen jag reste,för innan va ju bloggen verkligen på topp! Hade runt 100 unika och nu har jag piss statestik . Hjälp mig att skriva om vad jag ska göra för att få mina inlägg intressantare att läsa. Kom igen att skriva 1 kommentar tar ca 1 minut. Kan ni offfra 1 minut av era liv till att kommentera ETT inlägg? Tack isf,alla som kommenterar får en länk! Jag gör dessutom så at om ni kommenterar DETTA inlägget kommenterar jag även era bloggar,promise. Blir det bra statestik igen kommer det ut en tävling på bloggen.
Tänk på att du självklart får vara anonym men att du aldrig är riktigt dold på internet.
Tankeställare?
Ajja godnatt nu.
Puss

en ful bild som inte har nån mening

Kommentarer
Postat av: korven hedda

outfit

2011-11-10 @ 13:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0