Whoaaaaaaaaaa asso vet n

Whoaaaaaaaaaa asso vet ni jag har hittat VÄRLDENS snyggaste tröja! Igentligen är den helt basic. Men den är så jäkla snygg!!!  Sen så ska jag köpa en STOR svart halsduk och sen mina svarta stickade uggs läderjacka slarvig  knut smycken och ett par tajta svarta jeans. Mums. O M G dör kanske får hem tröjjan nästa vecka? :D Och NEJ jag tänker inte visa tröjjan här för då kommer en köpa den på direkten -.- nackdelen med att ha en blogg är att när kompisar läser den och vill ha samma grej som man letat efter jättelänge sen när man väl ska köpa det så har kompisen redan köpt det för att den såg de i bloggen. Då är ju hela iden helt sabbad eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0