Grottmänniska.se

R I G H T  N O W
sitter i ett mörker i min lägenhet  :P plr inte tända lampor haha ,ni vet jag är en sån där miljöperfektionist som släcker varenda lampa när jag inte använder den :|
haha elr INTE ;) Sitter på golvet också i vardagsrummet också börjar göra jävligt ont i röven efter ha suttit där i minst 1,5 timmar HAHAHA. Näää saknar nån att flumma me nu :(
Bad booj :( fast ja e en Tjäj :P haha torr humor ...nä BLÖT och FUKTIG :D
hahaha. Nej sitter o chattar me snadra :) och JA ja mena snadra och inte sandra.
Känner mest som om jag skriver det här inlägget tills jag kommer på något bättre att skriva om än om mina lampor haha. Och bara så NI VEEEEEET, mina elektroniska prylar dampar sönder för tillfället så när jag ska chatta me nån luten smurf på fb så står det att ingen är kontaktbar. Jävla skitdator va namnet.Dessutom ringer min mobil upp människor i min kontaktlista upp med viedosamtal av sig själ,cp mobil jag vet... SÅ det är inte jag som är allmänt konstig och ringer videsamtal när jag sitter och käkar middag...Dessutom ringde den som jag minst ville prata med,tack kära mobil,TACK -..- gris

haha mupp orkar int redigera o tralala,kommer ångra bilden groooooovt
puss hej
-Agnes F


Kommentarer
Postat av: agnes F

oupsiii lite lamor på i bakrunden? :P

2011-10-31 @ 00:15:45
URL: http://agnesfallman.blogg.se/
Postat av: agnes F

lampor*

2011-10-31 @ 00:16:44
URL: http://agnesfallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0