Något säger att jag förändrats haha?

Nu kommer min historia om mina bloggar.

Mitt bloggintresse startades år 2009. När jag fick gästblogga på simones gamla blogg "simmes". Tog några jätte töntiga bilder och la upp dom. Jg har alltid älskat att skriva. Förut när jag var mindre ville jag faktiskt bli författare,men det höll jag faktiskt för mig själv haha. Det har gått förbi iallafall. Jag fortsatte blogga där med simone. Jag började absolut inte blogga för att några andra i min årkurs gjorde det. Jag visste faktiskt inte ens om det! Men jag började blogga där och fixade några fula headers som va färdiggjorda som alla hade hittat på google. Jag började tröttna efter ungefär 3 månader elr något liknande att blogga 2 personer på en blogg. Altså jag ville testa blogga själv haha va lite egoistisk då för jag ville ha en header med mig själv på x).

det här var våran header från en gratis sida hahaha ;)


(haha under simmes perioden)

Jag startade bloggen som dom flesta vet "AgiStar". Det gick rätt bra för den bloggen och jag fick fler och fler läsare. Men sen skämdes jg så mycket för mitt namn att intresset för bloggningen torkade. Bloggen startades i början av 2010 och pågick tom någon gång under hösten 2010. Jag blev retad för mitt namn och blir fortfarande det (agistar) hahaha. Det var en ren töntblogg om jag ska va helt ärlig. Mitt liv va liksom som i en låda. Jag fattade ingenting utanför. Men jag upptäckte det utanför på vintern där. Och tack och lov för att det hände! Annars hade jag kanske inte varit den jag vart nu? ;)


Hedda övertalade mig att skaffa en blogg med henne och det gick jag med på. Först ville jag blogga på båd,men pallade bara blogga på en så "Agistar" togs bort. Statestiken var rätt okey på "Cheyyerna" men inte 100%. Den bloggen utvecklades senare till en liten fjortisblogg faktiskt under några månader(startades i slutet på hösten 2010) Hedda och jag lekte lite där och fortsatte tills våren 2011.Kom ihåg när jag och Hedda från cheyyernas skulle ner på coop och vrålsminkade oss med massa fågelskit mellan ögonen och en jävla massa fondation,puder och ton med mascara. Visade faktiskt inte det så mkt i skolan utan det fick vara utanför haha. Hade på mig tights hel tiden med en tjocktröjja. Kom ihåg att jag faktiskt ville ha en såndär tjock fjällräven i smyg ;) Men jag säger inte att jag har gått och blivit nån jävlaa pensionärsjävel som tkr alla fjortisar e dryga...nänä fortfarande lika kul faktiskt. Skaffade en pojkvän tidigt under den vintern/våren också....som också va hemlig ahhaha.Men gjorde slut efter nåra veckor hahah (oseriöst) Försökte mig på att göra headrar till alla andra i paint som inte visste hur man gjorde! Dom blev skitfula och hela bloggen sabbades (dom andras haha) Redigerade dom också i picnik så dom blev ännu fulare. Lekte lite pro där ahhaha.



en bild under cheyyerna perioden...
Har tyvär ingen bild på cheyyernas header.

Japp sen kom sommarn och jag slutade blogga. Tog tag i min blogg agnesfallman.blogg.se i augusti och började blogga här! Haft ett fint besöksrekord här ;) Och bloggandet har nog mognat lite. Insåg hur man såg ut förra vintern. Började klä mig lite mer stilrent nu när skolan började och har kommit förbi den där tights perioden ;) Haha jag är fortfarande en liten fjortis vid vissa tillfällen faktiskt. Men det har gått awsome för den bloggen och jag har äntligen lärt mig det där om stilmallar ;)
Jahap och här är jag nu!
Fast vem sa att jag har blivit en liten ful tönt som inte brydde sig om utseendet?

tjenare bruden.Såhär ser man ut idag och vi får se hur framtiden kommer se ut! Vi tar dagarna som de kommer. Men nu fick ni faktiskt veta allt om min blogghistoria ;)

här står jag nu och är så jävla nöjd med mitt liv just nu!

-Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0