soft elr?

Åh inte kul -.- min lärare trodde jag va störd för jag garva så mkt på slöjden :P Fick en anmärkning typ och min lärare tog min mobil idag för hedda ringde mig på lektionen -.- alldelse för mkt prov och redovisningar. Ska sova hos hedda ikväll och nu sitter vi och pluggar..Duktigt. ehm jaha kanske en tävling kmr upp i helgen fett najs pris :D Kanske ska köpa en fällrävenjacka,asso ingen fjortisdunjacka utan en tunn med sån där 'teddy' inuti :D i svart elr grön fetsoft har typ träffat hedda o hennes kompissaar varje da den här veckan hihi :) Och fyfan vilken besvikelse det blev med den där 4s en så jäkla dåligt. Trodde det skulle komma en femma men nänä.. ;) Red chablis igår hon e hel igen och vi hoppade nån rolig grej med bom före och efter hindret :) Het som ba den men hon va hetare i onsdags haha (het=snabb) för er som inte visste de :) Idag kmr dagens outfit elr nåt sånt liksom och jag har ett vitt linne under bodyn om ni undrar hah ;)
yää ;)
ha en bra dag puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0