SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 2


Vilken häst tycker du ALLRA bäst om??<33
Clive :D la kim :D

Gjorde du något som var riktigt busigt med La kim i somras?!
Red utan träns,grimma o grimskaft om de e busigt+haft honom lös på gårdsplanen HAHA han följde efter mig som en hund ♥


Någon häst som du verkligen är jättestolt över, som du tycker att du jobbat bra, som du vunnit många tävlingar med(om det finns någon sån;)???
Ja och nej,jag är ju ridskoleryttare så därför blir det liksom inte så mkt tävlingar som om man e privat! Tävlade Pontus en del. Tkr att jag va fett ball när jag vann Ö-cupen och när vi vann ponnycupen haha :) åkte alltid av elr vägrade med hnm men det var väl halva nöjet liksom.Tävling var det ändå ;)

Vilken ridskola?
Sthlms

Något du är SÅ stålt över?
Att jag har gått i gruppen sen jag var 10 med 5 år äldre tjejjer! Det är jag fett stolt över och ingen kan säga att det var ett undantag,för de va det inte.Det är inte alla som gjort ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0