Gårdagen

A efter skolan mötte jag ellen vi typ fixa oss hemma hos mig.Sen drog vi te donken o mötte upp Hedda,abbe o kim. Vi gick t sabis och tog gratisgrejjer?? Sen så seeeegade vi till bussen och kom till Gröna Lund vi typ halv 6! Så vi tog typ rätt bra platser haha och satt där i 2,5 timmar?!?!? Inte jättesegt faktiskt. Men vi käkade också va jätteäckligt också för den delen.... Jag o hedda hitta ett ställe där det inte var ngn kö alls och köpte sånna där tjocka äckliga våfflor :S Resten av alla äckliga matställen där hade 1 timmas väntetid liksom ;) Tappade min MOBIL där också fast jag hitta den :| inte bra. Ni får lite bilder från Gröna Lunds sida :) OCH lånade en bild från Ella hoppas det va OK?


vi stod faktiskt riktigt bra med tanke på hur mkt folk de va typ i mitten här!



-Agnes ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0