Men tänk så mkt vi ångrar?

Men tänk så mkt vi ångrar?
Fast om vi inte hade gjort dom där sakerna hade vi ju aldrig upplevt dom? Eller har jag fel. Det vet jag inte,ingen vet. Ingen kan ju bestämma vad som är rätt och fel igentligen. Liksom ''tänk om inte jag hade gjort det där på den festen'' liksom elr vad hade hänt om jag inte skrev så? Täck om du inte gör det,då får du inte uppleva det eller hur? Det finns ju jättenegativa saker som jag ångrar ihjäl mig för? Men tänk om jag inte hade gjortdet och gjort  om det igen och ännuvärre? Då fick jag ju lära mig en läxa intesant? Tänk om det finns nån på en annan planet,jag bryr mig inte om vad nåra forskare säger men Tänk om det finns nån exakt lika dan jag på en okänd planet? Som sitter och skriver och tänker PRECIS som jag? Finns det de? Jag vill inte veta vad som är logiskt.Alla skapar sina egna uppfattningar om sina saker och framtiden? Det beror ju på vad man har upplevt. Jag slår vad om att alla i hela världen har gjort ngt dom ångrar? Men jag hade ju inte varit samma person om ja inte upplevt de där. Jag hade inte vart JAG,Agnes Mathilda Fällman? Det hade inte vart jag. Det hade inte varit ngn annan det hade varit en fake:ad kopia? Man bygger ju på livet på sina upplevelser och sina uppfattningar. Jag har alltid undrat EN sak. Vem är den där 'ingen'? Varför finns det så mkt regler? Jag lever en gång i mitt liv,det är vad jag tror på kanske återuppfföds man ,kanske inte,jag vet inte ,ingen vet. Hur mkt du än vill spola tbk i tiden går det inte det är bara acceptera! Jag måste ju få leva som jag vill? Ska andra få styra mitt liv? Till saken igen. Om jag inte hade skrivit det här inlägget hade ingen vetat att jag tänkte såhär då hade nåt kanske hänt kanske ett rykte jag vet inte.Saker är till för att upplevas.Sitter man hemma hela sitt liv med sina kära föräldrar kommer man ångra sig senare när man blir äldre tror jag att vara så försiktig med att knappt märkas att inte sticka ut,Att missa livet. Jag tror man ångrar sig,mitt liv är inte perfect absolut inte,jag är abslout inte bortskämd jag är Jag.
Och det finns en anledning varför jag är JAG.

Du behöver inte gilla mig,jag är ingen facebook status.


hoppade väääldigt mkt i texten men skit i det ni har nåt att läsa iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0