Puckad åsna och tdb-konton

Nu sitter jag som en puckad åsna och fattar inte ett skit hur man loggar in på sitt tdb-konto :D soooft o jag e en tekniskt idiot för jag har ingen aning om hur man kollar grönt kort o sån där skit. Nepp de får vänta till en annan dag haha ;)

Spammar Malin me massa konstiga Chattsaker och måste kolla min übertråkiga mail eftersom jag väntar på überroliga mail ^_^

Själv då? haft en trevli söndag sådär i slutet på vekan? Inte jag iaf elr jo efter kl 4 tyyyyp till viss del....ja inte mer om den saken.Blivit skötare på Elan jippie och har fått skötarskåp!AWESOOOME :D
 
Nu ska jag försöka leka vettig och förstå mig på Malins tdb-konto namn o lösenordshjälp o gröna kort grejjer. Aa anvancerat va ORDET.


Jag och Det vackra djuret La Kim som ännu ingen upptäckt vad det e för djur får pryda bloggen idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0