Vf lyssnar inte vuxna på barn?

Något jag tröttnat på fullständigt! Nu menar jag inte att jag ''fick inte de o de av mamma då e hon dum'' Utan att tex i omgivningen runt om kring oss! INGEN lyssnar på vad ett barn vill få fram! Idag gick tex massa typ hela klassen o typ ba vi vill inte sluta såhär sent! Dem hade flyttat vår franska ännu senare och ingen kunde då för alla har ju sitt dom måste hålla i tid! Alla har ju betalt in aktiviteter och man kan ju tex inte sluta på sin ridning elr tennis elr vad man nu har för att SKOLAN inte är posetiva till våra förslag?  Dom säger ju att vi får bestämma så mkt och att allt e så sjukt bra men sen när man kmr till den svaga punkten så blev det tydligen nåt HELT annat!
Det är något jag är sjukt trött på. VI finns också i samhället!

Hoppas ngn lyssnar på vad jag sa.
/Agnes Fällman

Kommentarer
Postat av: Sandra<3

Håller SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ med dig!!

Vissa vuxna lyssnar inte alls :/

sehq=kommentera :D

2011-09-06 @ 19:45:14
URL: http://sehq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0