Cassiopeja

Wehå red Cassie idag och det gick väl ja...något segt. Haha det brukar göra det... Igentligen var det inte alls planerat att rida idag men jag behövde rida igen och Anita sa att jag fick rida igen i hennes "grupp". Tror det var någon drop in eftersom det är röd dag->inga lektioner. Har bara varit i stallet med kompisar osv,varit ute med donna och Conny.
Imorgon blir det förmodligen stallet på eftermiddagen eftersom jag måste kolla lite grejjer innan jag åker till stallet. På kvällen sover jag över hos Lisa med Miranda och Maja :)

Cassie↑

Kommentarer
Postat av: Hedda♥

sv; Jo absolut!! :D Tack så väldigt mycket för ditt tips! Behöver verkligen fler sånna nu! ;D

Kram!♥

2012-04-10 @ 08:14:57
URL: http://heaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0