Det blev en heelt annorlunda dag!

Chaaachaa bloggään!
Haha drev....(torr) xD var med Lisa på stan idag och käkade lunch.Fick med mig en tävlingströja (marinblå ftw) .och sen lyckades Lisa på något sätt lura med mig till upplands väsby för att åka till hööks och horze.Det resulterade till att jag kom hem med ett par benskydd,ett rosaglittrigt (och glammigt hähä) hoppspö,och en kam yeeah...
Ni får bilder på tävlingsoutfiten på lördag för orkar inte fota osv nu... Efter det drog vi oss till stallet för emma och Lisa skulle rida så jag smörjde och ryktade lite osv,näääz!
Kram på er( kmr nog inte blogga så mkt ikväll pga att kag e hos lisa ;) )


Kommentarer
Postat av: Maja

TAGGATAGGATAGGA! :D

2012-04-11 @ 21:24:20
URL: http://ponieriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0