Snö

Herregud. Det ligger verkligen som ett litet snötäcke här på landet. Det har liksom snöat heela dagen,kul! Hoppas verkligen inte att det är snö inne i stan,seriöst jag dör då! Iaf har haft en rätt chill dag,kusinerna och lite familjekompisar. Imorgon är det påskafton,förmodligen den dagen då hela Sveriges befolkning drabbas av en extrem fettma... Haha lol nej men ni vet vad som gäller på påskafton känns inte som om jag behöver beskriva det liksom haha. Just nu är jag aptrött men ska titta på ett avsnitt av bb innan jag går och lägger mig!
Godnatt för jag tror det här blir sista inlägget ;)
Imrogon blir det uppdatering och bilder från dagen!
Puss
Arianas Jaxon får stå för detta inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0