14 augusti 2012

Hej på er! 
Har varit på grönan hela dagen så har inte kunnat uppdatera. Var där med bästa Addi och Filippa! :) Reeaalllyy funnnyyy!
 
Utöver det har jag de senaste veckorna hunnit införskaffa mig två nya väskor,ett par jeans,nya tröjjor och snart ett par nya skor. Wehoo ny garerob införskaffad haha,eller nja kanske inte riktigt... Men man känner sig som en ny människa efter många spontanköp som inte var planerade över huvudtaget. Det jag gillar när man börjar skola igen efter ett lååångt sommarlov är att se hur typ alla förnändrats,sjukt intressant ju! Inte jätteroligt att komma med samma urtvättade fleecetröjja som de senaste 5 åren liksom,you get it? Sen funderar jag på att göra en till sak haha lol.
puuusss
Asso åååh kolla vad söt hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0