grodan boll

dont ask.
 
 
Så nu har (tror) jag att jag har skippat att blogga tillräckligt för att få tillräckligt mycket klagomål på extreemt dålig uppdatering haha,men det är så skönt att skippa blogga när man borde,fast tar man en bloggpaus uppstår det typ explosiva energiatacker för att jag vill blogga,så när nu fick det bli så.
 
Chablis har vart helt faaaab de senaste gågerna...skämt och sidoo hahaha. Nej men det har gått fett grymt på hoppträningarna! Hon ba shvingar omkring så man känner sig som en liten princessa på moln typ..
Fina ponny :)
 
Imorgon agerar jag proffsfotograf åt mirre och rerre,haha skojja hästen heter rexus men det var coolt att säga mirre och rerre xd
Herregud vilket osammanhängat inlägg haha... Jahapp! Jag har fått mina stövlar och dem är med riktigt heerliga! Köpt en ny höstjacka också,idag råkade jag även pajja min iphone's skärm,fuckmylife. Jag måste laga den och min ekonomi gå'nte riktigt ihop med sånt just nu haha.. 
Azzz vilket flummigt inlägg azzzz... :p
Efter regn kommer solsken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0