Direktimporterat från Thailand

Jag har blivit så jävla trött på vissa personer. Och det här inlägget behöver inte vara riktat mot en eller två personer,det kunde lika gärna och ÄR riktat mot närmre fem,sex,sju. Att man ska smyga in i disskusioner och bevisa att man är så jävla mycket bättre än alla andra,asso den där attityden får mig typ att vilja jagetintevad men hur trevligt är det när man har ett checkt samtal med några personer men så är det någon som sitter och smyger in en kommentar när något gjort något bra,och säga en sak som personen själv har gjort tusen gånger bättre. Det är fan inte ofta jag skriver sånna här inlägg,men när jag väl skriver dom så känns det som en explosion... Bra eller dåligt haha? Nej men typ vi säger att personen heter X. X kompis heter Y. När X får tillbaka sitt prov till exempel och får ett B och är skitnöjd över det eftersom det är X svåraste ämne så kommer Y och frågar och ska jämföra (standard i skolan) betygen,då har självklart Y fått ett A+. Då ska Y sitta och berätta hur mycket bättre Y är än X. Man ba,kände du något större behov av att jämföra när det gällde betyg? Liksom vad tjänade just DU på det? Det är som en Louis Vuitton väska direktimporterad från thailand,plast,fake och ännu mer fake. Därför lämnar jag 2012 med armarna uppåt blickan fram och går in i 2012 och vara stolt att jag inte var en av dessa personer med den attityden på livet :)
 
Världens bästa ponny↓.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0