Engineer Mid-8 Pull-Up Black

Sådär ja! Kollade in på campadre häromdan för att kolla lite erbjudanden innan jul. Men då såg jag att dom skulle ha en kampanj på primeboots idag! Så jag satt och väntade klockan tolv igår/idagi väntan på att den skulle börjaa...Dock hade jag fel,den började klockan 07.. Skitsamma det var äckligt att gå upp nu men fett värt för ett par primes. Dessa är i rätt storlek och den modellen jag ville ha från början faktiskt haha. Ni borde kolla in där nu,40%! Jag köpt mina för 1699! Dock är jag väl relativt pank igen men whateeveeer. Det är sjukt att så många sitter och väntar liksom. 36 och 37 blev liksom slut på max tio min i nästan varje storlek,och jag hann precis köpa mina 39:or :) Så skynda om du ska köpa! http://campadre.se/home/
 

Kommentarer
Postat av: Adriane

OMG?! jag kollade på jus dom bootsen för typ 1 vecka seeen :o :D<3

Svar: men adddiiiiiii kollade du på sidan??? dom har kvar några!! <3 :D
Agnes Fällman

2012-12-26 @ 09:52:18
URL: http://addivarnamnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0