Måndagsbarn

Julkalendern är avcheckad för dagen och den franska redovisningen är klar. Livet rullar på nu,även fast X antal redovisningar och stora grejer i skolan väntar denna vecka i skolan. Sushi stog på menyn för kvällen om jag ska låta riktigt seriös... Ni som inte känner mig måste nog få helt fel uppfattning om mig på bloggen! Jag är den mest oseriösa personen som dom flesta träffat...Haha nej men jag låter nog ganska tråkig på bloggen. Jag ska ta tag i mitt fotande och tränande. Har inte kunnat ut och springa i den här snön och jag har inget gymkort.. Men jag får fixa på något sätt iallafall! Jag är på stöört bra humör idag och jag längtar sjukt mycket till imorgon,vet faktiskt inte varför men vi slutar äl tidigt och dagen börjar med hemkunskap! Dessutom fick jag A på hkk provet så det ger väl något plus i kanten på dagen haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0