Mina nya jeans!

Köpte ju ett par nya jeans i helgen som kostade endast 99:- på cubus. Köpte ett par bootcut. Sjukt snygga. Men do är inte för utsvängda ;)
Jag tycker själv att det är snyggaste att ha dom till converse men det är ju liiite tveksamt eftersom jag inte kan ha det nu när det är minusgrader.... Tänkte iaf ha dom på en middag hos en kompis med massa andra,mys! Sen tänkte jag nog ha nån snygg topp till elr nåt ja vettefan har inte kommit fram till det än hehe ;)
Ni får en outfit bild imorgon! Jag tror jag ska ta min pälsväst till men vi får se.
Om ni har sett på nån bild eller så så kanske ni sett jag mina ridhanskar är helt sönder. Halva pekfingret är av och jag hittade dom i min gamla ryktlåda sen första gången jag tävlade. Dom ska va vita men nu är dom svarta.Säger det något? ;)
Nej men pappa va jättesnäll och jag fick ett par nya. Fick också en kjol från Hollistaah som är supersöt! Ni får bilder imorgon när det är ljust ute annars blir det bara sämre kvalité här inne ;)
Saknar mitt hjärta som är hos mamma ♥

Kommentarer
Postat av: Hedda♥

SV: Håller helt med dig!

Hon är inte stark, men ganska pigg.

Brukar använda Achenträns på henne i vanliga fall ;)

2012-02-10 @ 07:40:51
URL: http://heaq.blogg.se/
Postat av: Emilia

så söt:)



Tycker du att mental träning är viktigt för att lyckas???

Kram

2012-02-10 @ 11:04:05
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0