Morgondagen!

Ska va i skolan 7.45 imorn,det suger!
Fast vi ska gå och kolla på rättegång,så galet kul faktiskt! Tycker faktiskt att ämnet "lag och rätt" är intressant. Skulle kanske vilja jobba inom kriminalitet när jag blir vuxen? Eh ja vettefan,det verkar sjukt kul iaf! :)
Slutar astidigt imoorgon,halv tre typ! :) Sen drar jag till stallet och har hoppträning,taggaaa. Sen ska jag fixa lite saker och så. Hr suttit med mitt fördrag om mikrovågsugnen hela kvällen (HAHAAH) man blev tilldelad en uppfinning att ha föredrag om i skolan,och jag fick mikron! Ska iaf ha det på torsdag+ mitt so föredrag. Sjukt skönt att vi inte har retorik på torsdag ( :D )
Japp lite kult om min skola denna vecka, det har hänt en sak så hela sportlovet kanske kommer suga. Eller så blir det skiiitbra,jag vet inte.
Nu ska jag sätta mig framför tv:en och njuta av att inte ha några fler läxor den här veckan! ^^
Någon som är sugen på en outfit bild imorgon? ;) Jajja vi hörs senare! 
En random bild från förra veckan haha! Ska ta nya bilder nångång den här veckan och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0