SPORTLOV FÖRFAN :D

JAG HAR SPORTLOV NU SUCKEEEEERS :D
Imorn har vi studiedag och vi fick gå en halvtimma tidigare idag :) .
Hade min redovisning idag,gick fett bra var så jävla nära att få A på det men glömde en grej som gjorde att jag inte fick det @@
Ajja jag är ett nöjd med det jag fick iaf! :)
Var ute med familjen på en restaurang vid hedvig ellionora kyrka typ och åt på en indisk restaurang,sjukt gott!
Efter skolan var jag med alicia,issa och freia. Gjorde inte så mycket...
Är på fett grymt humör just nu! Skypade precis med adam och det här inlägget har typ tagit 1 timme för mig att skriva ahahha! Så lite text också! xd
Himmlen var helt ljusrosa igårkväll typ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0