@trapphuset

yey sitter i trapphuset utelåst,men man har ju sin bästavän med sig....sin älskade mac såklaaart :D
Ska äta yakuniku om det stavas så haha till middag. Har vart sjukt sugen på det i två veckor :S
Nej  men som ni vet har ni fått lite uppdatering under dagen och så men det var lite tidstinställda,elr ja ett var det! Jag vet vad jag ska göra ikväll iaf...hållapå med min extremt underbara dator!!! :D :D :D
Väldigt glad och så får ni se en till överaskning runt nio elr något som kommer upp på bloggen!
Fixa saker på bloggen skall också göras...
Imorn ska jag träffa ariana och på kvällen kanske maja skulle sova över men det har vi inte pratat så mycke om men hoppas att det blir av! Nej nu ska jag sluta blogga för annars blir det inget bra inlägg xd
puss och kram
btw jag har inga bilder på min dator just nu så ni får lite bilder när jag har fotat hahaha ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0