Usch en ny favoritblogg!

Hatar att skaffa nya favoritbloggar,för då blir man beroende och när jag blir beroende kan jag inte göra ngt annat så ja. Vi trycker bort den tanken sålänge ;)
Min nya favoritblogg är nämligen havrepappa! Han skriver sjukt bra och mn kan verkligen inte sluta småflina ibland xd Såg bloggen på evelinas blogg, och eftersom hon alltid skrivier och tänker så jäkla bra så är förmodligen den bloggen minst lika bra som hennes! :) Dessutom så gillar jag hippson.se på fb så man ser alltid när havrepappa har gjort nya inlägg,men jag har aldrig gått in på den bloggen för jag har aldrig fattat vad det är för blogg?
Men nu vet och den är bokstavligt talat GRYM! Så ett hett bloggtips!
HÄR: http://www.hippson.se/blogs/havrepappa/index.htm

Kommentarer
Postat av: Havrepappa

Tack Agnes :)



Fast i fortsättningen så kan du inte längre se mina uppdateringar på Facebook via Hippson eftersom bloggen flyttar imorgon till Tidningen Ridsports hemsida, men jag hoppas du fortsätter att läsa :)



/Havrepappa

2012-02-29 @ 09:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0