2012-01-03 21.57

Mitt internet har ju tyvär inte fungerat speciellt bra dom senaste dagarna så jag har inte orkat blogga när internetet stänger av sig hela tiden + att min dator laggar HELA tiden. Och ni vet ju att det inte är så speciellt kul att mobilblogga...

Är fett taggad just till på fredag. Tävlade ju senast i slutet på november elr början av december,vet inte riktigt när det va! Kollade på anmälningslistorna och inte alls många som skrivigt upp sig på 80 ;) fett najs. Elr de va så iaf när jag kollade i måndags. Imorgon hoppas jag på en heldag i stallet och hoppträning senare vid 5! Hoppas att vi övar lite omhoppningsvängar och sånt. Idag gick jag med mamma och min brorsa efter Hedda hade gått,till Nero. Asgott haha. Sen åkte jag hem för jag trodde min iphone hade blivigt stulen :O men den var inte det som tur var... ;) Åkte ner på stan sen och mötte mamma igen och gick på stan lite elr vad man säger. Sen åkte jag hem vid fem elr nåt! Maja om du ser det här (plr inte smsa haha så torsdag till fredag? :) )

Btw mina vita ridbyxor har blivigt försmå och har typ en stor fet fläck som inte går bort så jag måste köpa nya,annars får jag använda dom på fredag ändå...
Jaja nu hade jag tänt att göra lite fler intressanta inlägg ahhahaha puss!

-helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0