Dagens ridpass!

OH så bra det gick!!!
Hade på mig mina nya John whitaker ridbyxor! Visar dom i ett annat inlägg!
Körde på brun outfit idag :)
Nu till dagens ridpass!
Vi skrittade fram och så i början och joggade. Som vanligt haha.
Travade över bommar på en åtta. Sen en bom på en stor volt att galoppera över!
Sen lite övningar och till slut en bana! Vi skulle arbeta med omhoppningsvängar idag och min häst är bokstavligt BÄST på att svänga;snabb,lätt vändbar och hoppar det mesta!
Hoppade av någon anledning en 1 meters oxer ,bred va den också!
Hon tvekade inte ett skit på något hinder. SÅ skönt så ni fattar inte. Det enda jag måste tänka på att titta upp över hindret och inte ner(?) konstigt att jag gör det haha. Sen är det bara att tuta och köra(vinna) ;)
Nej men vi ska satsa galet på trettondagstävlingarna!! :D
Sjukt grymt ridpass iaf! :D
Tror jag ska till stallet imorn igen
 
hahhahahs igga min fula min xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0