Hahaha sinnesjukt men ändå inte med tanken på att jag inte har bloggat... ;)

Seriöst haha jag har så sjukt fålig statestik men "som man bäddar,får man ligga" ;) Asso jag har verkligen inte bloggat något idag. :s elr igår men då var jag inte på humör. Det är ganska svårt att vara på topphumör när det händer så mycket runt om kring än!
Hade tänkt göra något linande åsiktsinlägg senare ikväll. Gillas det? Ska vi göra att ni skriver något som jag ska skriva min åsikt om? Tar något/några som jag väljer ut att skriva om! Om jag har ett bättre själv skriver jag om det!

Back to reality!
Har rätt fullt upp denna vecka. Speciellt helgen,den är näst intill fullbokad! Men fett skönt ändå att ha allt planerat! Idag är det tisdag och jag har insett att jag måste byta design eftersom jag har sett att en annan har typ likadan och jag hatar att ha sånna grejs som e likadana förutom vissa undantag. Jag stryker under eftersom det förmodligen kmr komma någon sen och ba "du sa ditt och datt i bloggen nänänän". Och careface på den men ja.
Ska fota nya pics imorgon också. Speciellt egopics mmmmm ;) Torsdag har man awesome sovmorgon och sen är veckan slut.

Jo juste det ja,jag bokade romme idag! Fett wierdooo dom som inte följer med i skolan men inte mitt problem ;)
Skolan rullar på,lag och rätt,antiken och salladsbestick en härlig blandning. Asso jag tror inte någon i hela världen förs¨år vad jag skriver? Herregud. Allt som kmr upp i min hjärna nu skriver jag här hehehe. Nej ska nog sluta innan jag kmr in på andra tankar jag inte borde skriva här :P

Elaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0