I know!

Min blogg har bara handlat om hästar dom senaste veckorna,visst det har varit grymt skönt att bara VA i stallet. Där kan man ju verkligen känna att man har jullov! Min blogg kmr ju förmodligen ändras när vi börjar skolan( tisdag) eftersom det kmr komma in plugg,läxor,prov ,vardag,kläder och även hästar!
Jag vet typ inte vad jag ska skriva just nu förutom om hästar haha! Jag lever i halvsunkiga ridkläder och ett par fula kängor. Inte så kul att läsa om elr hur hahaha ;) Förutom lite finare ridgrejsen kanske.. :P Har skrivigt värsta långa åsiktsinlägget nu men vene om jag vågar publicera det HAHAHA folk kmr dampa xD
Nej inte läge för det nu känner ja... Imorn blir det stallet igen (vilken överaskning) och då tar jag med mig systemen!!
Kanske kan få till någon som fotar? Dressyrträning imorn iaf. Nu ska jag gå och lägga mig (näst tidigaste dagen på hela jullovet hahahah) för jag är fett trött och ska upp FETT tidigt imorn eftersom jag ska va i stallet FETT tidigt. Gud vad finspråklig jag är ;)
Nej nu har jag tröttnat på det här ointressanta inlägget så nu ska jag lägga mig och smsa+fb+instagram
FÖLJ MIG JAG HETER AGNESSF
btw någon som känner sig manad över att följa med mig på en liten Ikea bussfärd till Hööks? hahahahhahahahahahahahahahah,asso omg kan inte sluta garva åt det där som du sa Erika xD
Nej men jag glömde faktiskt helt bort att beställa grejsen idag. Smart jag är :D
Nu ska jag sloota skriva för nu har det här inlägget blivigt ett totalt cp-inlägg!
Puss hej!

oj sicken ful bild!
Haha helt nya saker med prislapparna på (oupsii!!)

Btw jag blev fett happy idag eftersom jag hittade ett par helt nya benskydd osm jag hade glömt att jag köpt!! Ska köpa nåt kul att styla dom med :D Typ nå blingbling elr nåt kul. Ett par mörkbruna senskydd! :D


Kommentarer
Postat av: Hedda♥

JAG VILL! :D

2012-01-09 @ 20:09:50
URL: http://heaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0