Kan en fredagskväll bli bättre höhö?

En liten pucko som det fanns ovanligt lite i (men som jag fortfarande efter 2 timmars kämpande försöker trycka ut den siiista droppen) och en minichips påse,livet äger (förutom att jag hatar sourcreamchips..) :D Jag har faktiskt fått runt 15 kommentarer idag! :) Haha brukar ju inte få så många hehe och statestiken har varit GRYM. Men de flesta kommentarerna var ju på de inläggen som jag tog bort. Men dt blir bäst så!


Okej nu kör vi. Jag fattar inte ett skit på youtube? Kan man över huvud taget radera ngn video där? Dom som svarar får en länk! :)


Kommentarer
Postat av: Ina

klart man kan radera videosarna på yooooutube :D

2012-01-30 @ 07:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0