Morgondagens planer!

-Skolaaaaaan (som vanligt)
-Skriva klart en grej efter skolan
-Hem till pappa och hämta några saker
-Stallet-->Träning 5
---->Hem

Yes så ser min dag ut imorgon! Inte mycket äxor att göra heller YEY :D
Ser fram sjukt mkt emot ridningen imorn,bara vara i stallet känns så suktande just nu. Men det blir nog i helgen. På fredag
händer EN HEL DEL grejjer så ni anar inte. Men det är väl bara häjften som kommer komma upp här ;)
Nej nu skojjade jag, eller? Aja jag och maja skulle försöka hinna sova över den här helgen också eftersom jag inte kunde förra,sen ska jag hinna träffa Lisa också! Men allt ska nog gå ;) Fredag är jag upptagen men resten är lite slappare. Vill hinna till stallet nån dag också. Haha omständig? Svar JA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0