Skolan suger.

-Ahmen tjaaa!!!!?!

Skolan gick shuuukt segt idag (jag vet att det stavas sjukt) och slutade tjuga i 4 -.-
Men nu ska vi inte prata om riktigt skolan tkr jaaaaag. Lite boring?
Nej seriöst jag har ingen aning om vad jag ska skriva så vi kör ett sånt här litet värdelöst inlägg och tar det som kommer upp i huvudet på mig!
Hade på mig mina nya uggs och har nit tur får ni en outfitbild senare ;)
Körde på bla armband och så rätt mkt idag!
Köpte lite grejs på Gina häromdan. Bara en snabbis in och hittade en korsring för 12 kr typ och ett armand där 3 ingick för 20 typ! Fett naaajs!
Ikväll blir det plugg. Glömde helt bort engelska glosorna som vi hade i läxa idag men vi kunde ta det imorn ist. Har en svenskauppsats som skulle vara klara något tidigare än imorn hehe och franska. Hell yeeaah!
Då vet jag vad jag ska roa mig med ikväll...
Men vi hörs senare alla som har gröna strumpor(wtf?) xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0