Stalldaaag :D

Oh vad skönt de va!
Var där hela dagen! Åkte dit så jag var där vig halv 11. Dressyren började 11 så jag var typ där inne och fotade och så rätt länge. Fixade och trixade. Har köpt ett nytt schabrak också! Inte lika fint som de va på hemsidan men helt OK. Ni får mer om det imorgon.

Linnea vann första klassen,Grattis!
Sen va det någon som jag inte visste och i LA:an vann izza :)

Efter tävlingarna och sådär knoppade vi Hippon+borstade och så. Joanna hhade redan knoppat chablis så de va grymt skönt ;)
 Sen släppte vi lite hästar i ridhuset. Kulkul,kanske kmr upp video. Var typ helt dött i stallet vid 4? saaay whaat? knas
Men lite najs ändå inte så stressigt inför tävlingarna och så!Åkte hem vid 6 typ,hade gärna stannat där längre menmen.. ;)  Ska packa och så nu,ska upp kvart över 6 imorn omg jag kmr dööööööö :O

NI SOM TÄVLADE! Vill ni ha bilder? kommentera här nedanför!
Hippoooooooon



Kommentarer
Postat av: Erika

Haha vårat flum i ridhuset var ju bäst förfan! xD ahhhhh springa! :3

2012-01-05 @ 21:48:36
Postat av: Hedda♥

:D Ja vill haaaa i hooooooppniiiiiiiiiingen! :D♥

2012-01-06 @ 22:05:22
URL: http://heaq.blogg.se/
Postat av: Emma

Vill SUPERGÄRNA ha bilder om du vill skicka dom, gärna till min mejl. :D

2012-01-08 @ 00:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0