Tjenare mannen

Kom hem för ca en timme sen och det har ju kommit sjukt mkt snö? Me like ;)
Nej men snart kanske man kan åka pulka höhö och imorn ska vi åka skridskor med skolan. Seriöööst jag måste iaf få C på det även om jag kanske inte riktigt är ämnad för att åka skridskor heheheh ;P seriöst jag suger på att åka skridskor men det beror ju vad man jämför med. Om man jämför med nån bambi på hal i elr hockeyspelare...
Jajja nu till något annat!
Har försökt fota lite till designen men seriöst,jag fastnade inte på en ända bild så det får flyttas fram lite. Blir bättre om någon annan fotar typ ute för det blir finare ljus då.

Statestiken är inte på topp men den är väl helt okey. Ska sätta mig och kommentera era bloggar osv sen! Nej drev jag ska typ bomba kommentarer överallt ;)
Men nu ska jag ladda över lite bilder på dataaaan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0