Today I dont feel like doing anything ....naaat

Kom inte på någon bättre rubrik,ha...ha..eh..ja.
Idag var jag i stallet vid typ 13? Sen efter ett tag drog Erika :O och jag kämpade med att städa mitt skåp(fett duktig)
Men har ett skåp kvar som jag städar imorgon :/ segt. Sen kom iaf Erika och jag visade mitt extremt välsstädade skåp :D Fan vad mycket ridbyxor jag har? Mer än hälften är bruna också haha vad kreativ jag är! Sen gick vi till prisextra och köpte bröd+juice (catching frukost+lunch fixad inför imorn,tror det ligger nåt nudelpaket i mitt skåp HAHAHA?). Min dag tillbringas alltså från kl 10 i stallet (åker halv hemifrån) till typ ja vettefan halv 6 imorn? Käkar frukost där eftersom jag har köpt min fina bröd för 10 kr och juice för 5 xD Det känns ännu bättre att dra in på maten än att dra in på nya hästgrejjer som jag ska klicka hem snart ;) Nejdå jag får säkert lunchpengar av mamma elr nåt ;D  Iaf min dag har vari väldigt intressant,jag har slagit vad och förlorat 4 spenn på en loop som jag slog vad om med Erika...
Sen på bussen hem sitter det ett par bakom mig och bråkar (vi är ensamma på hela bussen) och till slut säger tjejjen att det vart slut?? HAHAHHAHAHA sen när jag ska hoppa av så springer hon iväg och killen ba whaaat? xD aasso jag kan inte sluta garva hahaha...
Nu vill min mamma ha sin dator och jag ska återgå till min egna dampdator!
Puss hej!
image description

Kommentarer
Postat av: Miranda som är bääst!

Hej Agnes pagnes pannkaka! Om du skulle få en kväll ledig så kanske du kan maila/lägga upp bilderna på mig på fb? Kramaar!!! <3

2012-01-08 @ 22:27:45
URL: http://mirandahagborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0