Yeeey ;)

Fick lite saker av mamma från NY (the big apple huhu)
Fick asfina grejer men ska få mer :D Som tex på Lördag då det är min namnsdag! :)
Orkar faktiskt inte skriva något åsiktsinlägg idag gör det imorn ist höhö.
Min kamera har laddat ur så ni får typ mobilbilder elr nåt senare!
Fick:
-Abercrombie and fitch hoodie
-Abercrombie and fitch t-shirt
-Juicy couture kofta (hoodie elr va det heter...) Skitfin!
-Victorias secret body mist (kmr få fler) strawberry champange tror jag det va!
 -Abercrobie parymen Fierce :D
-Svarta höga Ugg's (YES)
-Vita höga Converse (har inte fått dom än men vet att jag kmr få dom)
-Uggs rengöringsgrejer och sånt
Awesoooome :D :D :D
Tack mamma loveu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0